• Son Eklenenler

    Türkiyenin Bilgi Blogu, Blogger Destek

    Ücretsiz Firma Ekle
    loading...

    30 Haziran 2011 Perşembe

    Arif Nihat Asya (Tanınmak)

    Tanınmak

    Türküm müjdeydi ülkeye
    Gezdim söyleye söyleye
    Bir gün söylemedim diye
    Türküm beni tanımadı!

    Onlar bacım, onlar ağam
    Onlardı sevincim, tasam
    Ahmed’im, Mehmed’im Suna’m
    Güllü’m beni tanımadı!

    Kalkacaktı yokuş-iniş
    Taşlar verecekti yemiş
    Bir ölçü tutturdum geniş
    Ölçüm beni tanımadı!

    Hayal değil hakikattım
    Dağ yardım, kayalar attım
    Elinde küskü Ferhat’tım
    Küsküm beni tanımadı!

    Döndüm dolaştım vatanı
    Gördüm gözettim her yanı
    Örttüm açıkta yatanı
    Örtüm beni tanımadı!

    Elimde doğmuş kuzular
    Bir gün benden soğudular
    Sordum: Ne oldunuz, ne var?
    Sırrım beni tanımadı!

    Daha dün sözleştik şurda
    Düğün hazırladım yurda
    Eller beni tanıdı da
    Sözlüm beni tanımadı!

    Yine sizinleyim dedim
    Nasılsam öyleyim dedim
    Çıkıp ta söyleyim dedim
    Kürsüm beni tanımadı!

    Arabalarım katarla
    Gitsin diyerek dağ-yayla
    Toprağı ördüm yollarla
    Örgüm beni tanımadı!

    Geçen yolcuya imrendim
    Geçsem dedim bir de kendim
    Bu köprüyü yapan bendim
    Köprüm beni tanımadı!

    Bendim su eden suyunu
    Bendim ay eden ayını
    Bendim köy eden köyünü
    Köylüm beni tanımadı!

    Hırpalanmak ne kelime
    Didik didik-lime lime
    Götürülürken ölüme
    Ölüm beni tanımadı!

    Türküm, müjdeydi ülkeye
    Gezdim söyleye söyleye
    Bir gün söylemedim diye
    Türküm beni tanımadı

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder

    -> "Anonim" seçeneğiyle isim vermeden yorum yazılabilir.
    -> "Adı/URL" seçeneğiyle sadece isim verilerek de yorum eklenebilir.
    -> Yorum yazarken anlaşılır olmaya ve Türkçe yazım kurallarına uymaya çalışınız!

    loading...

    Uyarı

    Bu sitedeki içerikler tanı ve tedavi amaçlı değil, tamamen bilgilenme ve sağlıklı kalma konusunda tavsiye amaçlıdır. Burdaki bilgilerin tanı ve tedavi amaçlı kullanılmasından doğacak sonuçlardan sitemiz sorumlu tutulamaz. Sağlık ile ilgili bir probleminiz olması durumunda bir doktora başvurmalısınız.


    Bilgitc.blogspot.com makale ve sağlık yazılarınızın telif hakkını gözetmektedir. Eğer yazınızın bu sayfada yer almasını istemiyorsanız veya belirli bir kaynağa yönlendirilmesini istiyorsanız lütfen bu linke tıklayarak bizimle temasa geçin

    İletişim Formu

    Ad

    E-posta *

    Mesaj *